DIY: Návod na háčkované kraťásky

2. července 2014 v 21:12 | Lucie N. |  Oblečení
Konečně jsem je po několika (tý)denní práci dodělala! Háčkované krajkované kraťásky. Teda nejsou nic moc, zezadu super, ale zepředu to vypadá jako plína. No asi to bude i tím, že jsem je udělala malé a jsem nemehlo na šití, to vy jistě zvládnete líp.

Kraťasy jsem šila ze dvou obdélníků, vzor na krajku najdete zde. Ale je asi lepší to udělat jen z jednoho, ovšem ten šev nevypadá špatně na zadku :-). Je to na vás, jestli uděláte jeden velký obdélník, nebo dva menší. Ovšem musíte počítt s tím, že když si uděláte třeba 1,5 metru dlouhý řetízek, tak po dvou řadách vám zbyde tak metr :-). Na obrázku vidíte ten spoj uprostřed a nahoře ještě několik řad přidělaných.

Detail švu (?) snad se to tak jmenuje :D

Na ty kratší kraje jsem přiháčkovala kus, protože jsem ty obdélnky udělala malé, vypadá to úděsně, ale vidět to moc není, nebojte :-).

Poté jsem přišila zip, s tím si taky určitě všichni poradíte líp než já (šití prostě není moje krevní skupina :D), ale tak děsně to nedopadlo si mysím :-).

Takto jsem sešívala strany k sobě.

A poslední krok nemám nafocený, ale jednoduše jsem ten rozkrok přišila k sobě.. zadek a předek :D.

Ještě by mohly být o něco vyšší, ale jelikož se mi teda nějak extra nelíbí, ale už na nic dál pracovat nebudu, hlavně se mi do nich nechce investovat další peníze :D

Doufám, že se třeba inspirujete a aspoň trochu se vám líbí :-).